Tutaj znajduje się nasz główny sklep.
ul. Stanisława Dubois 28
93-474 Łódź
Email: kontakt@e-mirpol.pl
Tel: 42 250 54 20
Fax: 42 250 54 61
Pon - Pią: 08.00 - 17.00
Sobota: 09.00 - 13.00
Kontakt z obsługą sklepu e-mirpolpl możliwy jest od poniedziałku do piątku od 9 do 17 pod numerem telefonu: 508-265-109. Dostępny jest również adres mailowy michal@e-mirpol.pl.
Nasze produkty można również obejrzeć i zakupić w Łodzi na ulicy Dubois 28 bądź w Pabianicach na ul. 20 Stycznia 39a/43a
Nie. Cena wyświetlana obok produktu określa tylko jego wartość. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w końcowym rachunku.
Czasami zdarza się, iż potwierdzenie przyjdzie z niewielkim opóźnieniem lub też podany przez Państwa adres mailowy jest niepoprawny. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami drogą mailową michal@e-mirpol.pll lub telefonicznie 508-265-109. Po sprawdzeniu czy zamówienie zostało złożone poprawnie potwierdzimy jego realizację.
Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT.
Nie. Nasi pracownicy dzwonią do klienta w celu potwierdzenia zamówienia tylko w sytuacjach, które budzą wątpliwości.
W takim przypadku najlepiej skontaktować się z obsługą sklepu wysyłając maila na adres: michal@e-mirpol.pl lub dzwoniąc pod numer:508-265-109
Tak, doliczamy wtedy odpowiednią kwotę, o której informujemy zamawiającego.
Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalenie godziny doręczenia przesyłki. Kurier nie ma obowiązku ustalać z odbiorcą przesyłki konkretnej godziny dostawy. W celu otrzymania informacji o spodziewanej godzinie dostawy danej przesyłki prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem firmy kurierskiej.
Niestety nie. Obowiązkiem kuriera jest dostarczenie przesyłki pod wskazany adres i może się on nie zgodzić na jej otwarcie przed opłaceniem przesyłki pobraniowej. Mogą natomiast Państwo otworzyć opłaconą już przesyłkę w obecności kuriera i sprawdzić, czy towar nie jest uszkodzony lub wybrakowany. Jeżeli tak będzie, należy sporządzić wraz z kurierem protokół szkody.
Zamówiony towar można odebrać osobiście w jednym z naszym oddziałów, w Łodzi bądź Pabianicach po uprzednim poinformowaniu.
Prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym lub przedstawicielem firmy kurierskiej doręczającej przesyłkę.
Czasami przesyłka jest dostarczona, gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki na poczcie lub w oddziale firmy kurierskiej należy skontaktować się z nami michal@e-mirpol.pl
Na czas dostarczenia zamówienia do Klienta składają się:
Czas realizacji to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia (w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze) lub od wpłynięcia środków na nasze konto (w przypadku zamówień płatnych przelewem, płatnościami elektronicznymi lub kartą płatniczą) do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.
Czas dostawy uzależniony jest od wyboru firmy realizującej dostawę:
Należy sprawdzić na swoim rachunku czy transakcja została zarejestrowana w sekcji “Zablokowane środki” oraz zapytać w sklepie czy płatność została zarejestrowana. Jeśli transakcja nie została zarejestrowana na koncie w Twoim banku wówczas trzeba dokonać zakupu jeszcze raz lub wykonać przelew tradycyjny (wpisując w tytule przelewu nr zamówienia).
Jeżeli powyższe informacje nie rozwiały wszystkich wątpliwości prosimy przesłać pytania na adres michal@e-mirpol.pl lub zadzwonić pod numer telefonu 508-265-109 (od poniedziałku do piątku od 9 do 17).
Postaramy się odpowiedzieć na wszelkie pytania.